Kedai Makan Di Putrajaya

Kami harap restoran atau kedai makan yang dikongsikan ini membantu sekurang kurangnya memberikan gambaran kepada anda tempat makan menarik di putrajaya.

Kedai makan di putrajaya. Hotel terdekat peta lokasi jarak 603 88877770 facebook putrajaya challenge park jalan p5 presint 5 62000 putrajaya wilayah persekutuan putrajaya. Dalam artikel ini kami ingin berkongsi dengan anda senarai tempat makan putrajaya yang hebat yang boleh membantu anda mencari restoran putrajaya sepanjang perjalanan anda di sana. Jom kongsi pada kami dengan memberi komen di bawah.

Apabila anda kongsikan artikel ini ia juga adalah satu usaha untuk menyebarkan kebaikkan. Bagi anda yang inginkan suasana kedai makan yang mempunyai pemandangan yang menarik anda boleh mencuba di madfoon palace di precint 2 putrajaya. Kalau sebut sahaja pasal restoran nasi arab yang romantis di putrajaya pasti nama madfoon palace yang pasti tersembul dari mulut orang orang di sini.

Sekiranya anda tinggal di wilayah hebat ini atau ingin jalan jalan di. Semua itu atas usaha kita sendiri untuk rajin mencari tempat tempat makan best di putrajaya yang terbaik. Kedai makan nasi arab di putrajaya yang manakah menjadi pilhan hati anda.

Maklumat tambahan kalau yang ingin mencari apartment di kawasan puchong saya ada sebuah lagi di apartment cempaka bukit puchung 2. Sekiranya nak mencari maklumat lain di putrajaya sila baca blok saya my homestay 1 ada semua maklumat tempat makan tempat melawat pum minyak dll. Banyaknya kedai makan best di putrajaya ni tapi macam banyak yang mahal je.

Jangan risau bagi yang nak berjimat cermat anda boleh ke pasar malam putrajaya ataupun pasar tani putrajaya yang terletak di presint 2 pada setiap hari selasa dan jumaat bermula dari jam 4 petang. Apabila kita menyebarkan kebaikkan walaupun satu ayat kelak kebaikkan juga yang akan datang kepada kita. Aku bertolak dari perlis jam 9 00 pagi singgah di alor setar untuk breakfast di sham roti doll pastu masuk higway sampai kuala kangsar.

Apartment 5 tingkat dan unit saya di tingkat 3 maaf tiada lift. Selain menjadi pusat pentadbiran negara dan memiliki banyak lokasi menarik putrajaya turut menawarkan kepelbagaian tempat makan sedap untuk anda dan keluarga menjamu selera. Tempat makan best di putrajaya ini meliputi kedai makan bajet hinggalah restoran hipster dan mewah untuk mereka yang sanggup berbelanja lebih.

Aku nak kongsi perbezaan breakfast di hotel musim pkp ni kedai makan yang telah dicuba dan juga perjalanan serta aktiviti we all di putrajaya dan kuala lumpur. Sudah penat puas riadah di sini bolehlah pula makan makan di restoran yang berdekatan sangat terkenal di kalangan warga setempat. Dengan populasi sekitar 70 000 orang di putrajaya sudah pastinya deretan kedai dan tempat makan putrajaya diperlukan bagi menampung permintaan dan kuasa beli yang tinggi.

Kesimpulannya terdapat banyak tempat makan yang boleh kita kunjungi di putrajaya ini.